Telefony komórkowe Aster promuje mobilna kapsuła
Podobna do budki telefonicznej kapsuła jako nośnik reklamy zewnętrznej jest elementem kampanii informującej mieszkańców Warszawy o tym, że Aster to również operator sieci komórkowej. Do końca roku Aster w trzech miastach chce pozyskać 10 tys. abonentów usługi.
W centralnych częściach Warszawy stanie dźwiękoszczelna kapsuła, gdzie przechodnie będą mogli przeprowadzić ciche rozmowy. Kapsuła dostawcy usługi triple play Aster ma zachęcać do skorzystania z wprowadzonej w czerwcu br. usługi telefonii komórkowej.
Możliwość odbycia w niej spokojnej rozmowy w najgłośniejszych punktach miasta, wydaje nam się dobrym sposobem, aby telefony komórkowe Aster zostały zauważone - powiedział Beata Mazurkiewicz, kierownik ds. komunikacji marketingowej Aster.
Kapsuła początkowo stanie na ulicy Chmielnej przy kinie Atlantic oraz na ulicy Marszałkowskiej przy Cepelii. Kampania rozpoczęta 29 sierpnia potrwa do końca września i jest kontynuacją kampanii "Nadszedł czas telefonów komórkowych w Aster".
Od 25 sierpnia spoty emituje już Antyradio, Radio Eska, Radio PiN, Radio Pogoda i Radio Złote Przeboje.
Kampania zasięgiem obejmie też internet (m.in. Interia.pl, Wp.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, o2.pl). Reklama obecna będzie także w metrze przy wykorzystaniu infoscreenów i w autobusach (na tyłach).
Za kreację odpowiada agencja Change Communications. Działania
niestandardowe zaprojektowała agencja eventowa EmLab. Za planowanie
i zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Equinox.
Eryk Szuba, kierownik rozwoju i utrzymania produktów Aster
powiedział, że od września z telefonu komórkowego Aster skorzystało
1000 osób. - Do końca roku w trzech miastach chcemy pozyskać 10
tys. Abonentów.
Oferta do tej pory dystrybuowana była jedynie w Warszawie, ale od września ma pojawić się również w Krakowie i Zielonej Górze, gdzie również działa Aster.
Aster na koniec czerwca br. miał 370 tys. abonentów telewizji analogowej, 63 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 146 tys. abonentów internetu i 58 tys. abonentów telefonii stacjonarnej.
Dołącz do dyskusji: Telefony komórkowe Aster promuje mobilna kapsuła