SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Świat Kobiety" zwiększa objętość

"Świat Kobiety" zwiększa objętość niektórych działów i zdecydowanie stawia na poradnictwo.

Od numeru lipcowego (na rynku 5 czerwca) miesięcznik Świat Kobiety ukazywać się będzie w zmienionej formule merytorycznej. Zmiany wprowadzono po długofalowych badaniach fokusowych na terenie całej Polski, zarówno na czytelniczkach tego magazynu, jak i konkurencji - podano w komunikacie.

W wyniku ww. zmian rozbudowano niektóre działy (np. moda, kuchnia, emocje, wnętrza, prawo), rezygnując z innych (Baba XXI wieku). Ponadto dodano 8 kolumn eksperckich w działach moda, uroda, emocje, prawo, kuchnia.

Świat Kobiety otrzyma silną kampanię promocyjną w prasie (magazyny Wydawnictwa Bauer m.in. Tele Tydzień, Tele Świat, Życie na gorąco, Tina, Rewia, Świat i ludzie, Chwila dla Ciebie i inne) i telewizji (TVP 1 i 2, TVN i Polsat) . Do końca roku emitowane będą , pierwsze tego typu w segmencie poradnikowym, 30-sekundowe spoty reklamowe, podkreślające poradnikowy i ekspercki charakter magazynu.

Nowe claimy reklamowe Świata Kobiety to hasła: "Świat Kobiety - najwięcej sprawdzonych porad" i "Świat Kobiety dla każdej z nas".

Łącznie na promocję Świata Kobiety wydawnictwo przeznaczy do końca roku ponad 3 miliony złotych.

Autorem nowej kampanii telewizyjnej jest firma Happy Hours. Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:CIA.

luty - rynek miesięczników poradnikowych

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Świat Kobiety 469956 455938
Dobre Rady 455637 469251
Poradnik Domowy 441732 413653
Olivia 390739 402227
Claudia 356046 461671

Dołącz do dyskusji: "Świat Kobiety" zwiększa objętość

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl