Sukces książki o dziennikarstwie
Wysoka sprzedaż "ABC dziennikarstwa" książki M. Ziomeckiego, K. Skowrońskiego i T. Lisa
Wprowadzona na rynek pod koniec ubiegłego roku książka o dziennikarstwie "ABC dziennikarstwa" autorstwa Mariusza Ziomeckiego, Krzysztofa Skowrońskiego i Tomasza Lisa okazała się dużym sukcesem. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl do tej pory udało się już sprzedać ponad 20 tys. egzemplarzy. (więcej poniżej)
|
- Jest to już dobry wynik, jak na podręcznik niewpychany uczniom na siłę w szkołach, czyż nie? - dodaje Mariusz Ziomecki, redaktor naczelny "Super Expressu".
Książka "ABC dziennikarstwa pojawiła się na rynku 2 grudnia. Na 100 stronach autorzy opisują niuanse pracy w mediach. "ABC dziennikarstwa" zostało pomyślane jako zwięzłe wprowadzenie do zawodu dziennikarza, oferuje rady i konkretne przykłady dla osób zainteresowanych pracą w prasie, radiu lub telewizji.
Do wydania dołączono CD-ROM z prezentacjami zarówno filmowymi i dźwiękowymi przygotowanymi przez autorów, które w praktyczny sposób uzupełniają treść podręcznika. Tomasz Lis przedstawia mistrzów amerykańskiego dziennikarstwa telewizyjnego, Krzysztof Skowroński porównuje materiały radiowe przygotowane przez polskie stacje oraz prezentuje archiwalne audycje z udziałem Andrzeja Woyciechowskiego. Mariusz Ziomecki natomiast pokazuje, w jaki sposób przygotować okładki gazet codziennych i magazynów, by przyciągnąć uwagę czytelnika.
"Trzej świetni dziennikarze pokazują, dlaczego takimi są" - tak krótko opisuje książkę profesor Jerzy Bralczyk.
Dołącz do dyskusji: Sukces książki o dziennikarstwie