SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Strong inspiruje" w telewizji

Na przełomie lutego i marca rusza kampania telewizyjna piwa Strong.

30 - sekundowe reklamy w niestandardowy sposób ukażą nowy wizerunek marki Strong, wskazując na aspekt pasji, jaka cechuje prawdziwych mężczyzn. Z tej pasji, obejmującej zarówno wnętrze, jak i niepowtarzalną oprawę - powstają dzieła wyjątkowe.

Kampania, zatytułowana "Strong inspiruje" sluży wprowadzeniu na rynek piwa w nowym, unikalnym opakowaniu i wyróżnieniu Stronga spośród innych marek.
Prócz spotów telewizyjnych - komunikacja nowych opakowań obejmie także prasę oraz POS-y w punktach sprzedaży.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Locomotiva.

Dołącz do dyskusji: "Strong inspiruje" w telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl