Starcom obsługuje mediowo Multikino
Multikino, sieć multipleksów, rozpoczęła kompleksową współpracę z Starcom w zakresie planowania i zakupu mediów.
Starcom realizuje trwającą właśnie kampanię wizerunkową Multikina.
- Przekonał mnie media plan przygotowany przez Starcom właśnie dla kampanii wizerunkowej Multikina oraz rekomendacja Starcomu przez innych klientów – komentuje powody nawiązania współpracy ze Starcomem Edyta Pawłowicz, Kierownik ds. marketingu Multikina. Dotychczas Multikino współpracowało z domem mediowym Easymedia.
W tym roku marketer zamierza istotnie zwiększyć nakłady na reklamę Multikina.
- Wydatki reklamowe tegoroczne będą znacznie wyższe niż w roku ubiegłym, ten rok jest bardzo ważny dla marki. Multikino kończy 10 lat, będzie to rok wielkich wydarzeń dla publiczności Multikina. Planujemy otworzenie 5 nowych kin, między innymi dlatego początek roku zaczął się kampanią wizerunkową – dodaje Edyta Pawłowicz.
W zakresie strategii i kreacji Multikino współpracuje od ub.r. z agencją reklamową Take Five.
Dołącz do dyskusji: Starcom obsługuje mediowo Multikino