„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w kwietniu, „Puls Biznesu” najbardziej w dół
Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w kwietniu br. był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Puls Biznesu” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w samych kioskach i salonikach prasowych w kwietniu 2019 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 215 598 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2018 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 10,71 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,80 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem był „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 110 078 egz., notując spadek o 6,05 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,19 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co jest najwyższym wynikiem w zestawieniu.
Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała o 10,10 proc. i wyniosła 58 683 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 67,57 proc.
Największy spadek średniej sprzedaży ogółem, wynoszący 18,28 proc. do 921 egz., zanotował z kolei „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska). Tytuł ten w rankingu był ósmy.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.
Dołącz do dyskusji: „Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w kwietniu, „Puls Biznesu” najbardziej w dół