„Spróbuj się oprzeć” - wiewiórka reklamuje paluszki Felix (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa paluszków solonych Felix (Intersnack Poland). Akcję przygotowały firmy PZL, Platige Image i Starcom.
Głównym bohaterem reklam paluszków Felix jest charakterystyczna dla tej marki wiewiórka, która pokazuje, że lubi nie tylko orzeszki. Wiewiórka ma na uszach słuchawki, co nawiązuje do prowadzonej jesienią ub.r. promocji „Ostatni Wygrywa”, która wspierała wprowadzenie do sprzedaży paluszków Felix (więcej o tej akcji).
Obecna kampania - zaplanowana do końca lutego - obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat i kanały z oferty Atmediów) oraz internet. Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja PZL, a ich postprodukcją - Platige Image. Media zaplanował dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Spróbuj się oprzeć” - wiewiórka reklamuje paluszki Felix (wideo)