Sport.pl startuje z 24. edycją gry „Wygraj ligę”
W piątek 18 lipca serwis Sport.pl (Agora) uruchomi dla kibiców Ekstraklasy internetową grę „Wygraj ligę", którą oparto na zawodnikach z ligi polskiej.
Uczestnik „Wygraj ligę” wciela się w rolę menedżera drużyny stworzonej z piłkarzy biorących udział w rozgrywkach T-Mobile Ekstraklasy. Ich prawdziwe osiągnięcia skutkują zdobywaniem punktów w wirtualnej grze. Kolejna edycja gry potrwa 20 tygodni, a w puli nagród znajduje się kwota 20 tysięcy zł.
- Nasza gra na stałe wpisała się w kalendarz fanów polskiej ligi piłki nożnej. Popularność „Wygraj Ligę” to dla nas ogromna satysfakcja i sukces. Dzięki naszej grze użytkownicy mają szansę spojrzenia na polską ligę w zupełnie inny sposób. Każdy mecz staje się dla nich wydarzeniem tygodnia, a nie mające do tej pory większego znaczenia wiadomości czy plotki o planowanych transferach, kontuzjach, konfliktach w klubach, wzrastającej formie poszczególnych piłkarzy i drużyn stają się nagle bezcennymi informacjami, które pozwolą wygrywać gotówkę w wielu klasyfikacjach - mówi Bartłomiej Nowak, szef Wygrajlige.pl.
Rozpoczęciu rozgrywek „Wygraj ligę” towarzyszy kampania reklamowa w mediach Agory. Za przygotowanie kampanii odpowiada dział marketingu Gazeta.pl.
W kwietniu br. Sport.pl zanotował 2,41 mln użytkowników i 74,2 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Sport.pl startuje z 24. edycją gry „Wygraj ligę”