Sonda z niemym zachwytem „multi multimilionerów” w kampanii reklamowej Multi Multi (wideo)
Totalizator Sportowy rozpoczął nową kampanię reklamującą grę losową Multi Multi. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Fat Baby i ZenithOptimedia Group.
Spot z kampanii pokazuje telewizyjną sondę uliczną (w rolę reporterki wcieliła się Marysia Zwierzyńska, prezenterka Studia Lotto) dotyczącą sensacyjnej wiadomości, że biorąc udział w grze Multi Multi dwa razy w ciągu dnia ma się szansę zostać multimilionerem. Różne osoby pytane przez reporterkę reagują na to niemym zachwytem.
Kampania podkreśla, że pula wygranych w Multi Multi wynosi nawet 25 mln zł, a gra jest dostępna w punktach Lotto.
Poprzednia kampania promująca Multi Multi, obejmująca też loterię z udziałem innych gier Lotto, była prowadzona wiosną br.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Nowa akcja reklamowa jest zaplanowana na cztery tygodnie. Obejmuje telewizję, radio, internet, outdoor, działania ambientowe oraz punkty Lotto (materiały POS i gadżety).
Kreacją reklam zajęła się agencja Fat Baby, spot telewizyjny wyreżyserował Xawery Żuławski. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Sonda z niemym zachwytem „multi multimilionerów” w kampanii reklamowej Multi Multi (wideo)