Socialyse Polska z social mediową obsługą Prudential Polska
Agencja Socialyse Polska (należąca do Havas Media Group) wygrała przetarg na obsługę firmy ubezpieczeniowej Prudential Polska w social media.
Socialyse Polska od początku września zajmuje się planowaniem i realizacją aktywności Prudential Polska w mediach społecznościowych, a także prowadzeniem akcji niestandardowych wychodzących poza internet. Ponadto odpowiada za rozwinięcie koncepcji i dalszą realizację kampanii „Daję słowo”, która wystartowała w sierpniu (przeczytaj o niej więcej).
- Cieszymy się z dokonanego wyboru, ponieważ już pierwsze efekty współpracy dają nadzieję, na spełnienie postawionych przed Socialyse zadań. Prudential to silna i wiarygodna marka, ale zgodnie z naszym hasłem staramy się zawsze robić więcej niż inni, zatem i w digitalu mamy wysokie wymagania wobec naszych partnerów - komentuje Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential Polska.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Prudential Polska nie podaje, które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia.
Poprzednio dla firmy pracowała w social media agencja Next (należąca do Starcom MediaVest Group).
Dołącz do dyskusji: Socialyse Polska z social mediową obsługą Prudential Polska