Kampania społeczna „SM - walcz o siebie” po raz siódmy
Ruszyła siódma edycja kampanii społecznej poświęconej stwardnieniu rozsianemu. Tegoroczne motto akcji fundacji SM- walcz o siebie brzmi "To Twój czas, Twoje życie!". Działania przygotowały Telescope, Pigeon Group, Eura7 i Media People.
Tegoroczne hasło kampanii odnosi się do całego procesu, od diagnozy, wyboru ścieżki leczenia, do świadomego zarządzania życiem z chorobą przewlekłą, tak aby ona nie dominowała życia. Szybko podjęte leczenie znacząco zwiększa szansę na wygraną walkę o sprawność.
- W tym roku mówimy, że diagnoza, to czas na działanie, na wzięcie spraw również w swoje ręce. Na zdobywanie wiedzy, w tym o dostępnych terapiach. Na postawę aktywną. Dowiadujmy się, gdzie można jak najszybciej włączyć się w leczenie, opowiadajmy lekarzowi prowadzącemu o naszym planach życiowych, pracy, rodzicielstwie, tak żeby dobrać lek dla nas najlepszy. Miejmy świadomość, czasy się zmieniają i nasz aktywny udział jest niezbędny. Bo to nasze życie - mówi Malina Wieczorek, prezes fundacji SM - walcz o siebie.
Akcji towarzyszy spot telewizyjny, emitowany w telewizji (TVP, TVN), a także komunikaty w prasie, radiu, internecie, na outdoorze i autobusach (AMS), kinie, ekranach plazmowych w sieciach Luxmed. Działania są dodatkowo promowane w mediach społecznościowych.
Za strategię i realizację kampanii odpowiada Telescope, Pigeon Group, Eura7 i Media People.
Dołącz do dyskusji: Kampania społeczna „SM - walcz o siebie” po raz siódmy