Sky prowadzi przetarg na wybór agencji kreatywnej
Sieć telewizyjna Sky prowadzi przetarg, w którym wybierze agencję kreatywną odpowiedzialną za obsługę jej flagowej marki.
Przegląd ma charakter zamknięty. Zaproszono do niego cztery agencje, które w ocenie nadawcy byłyby w stanie udźwignąć obsługę reklamową Sky i wesprzeć markę w Wielkiej Brytanii. Wśród nich są dotychczas pracujące dla firmy agencje WCRS i Brothers&Sisters. Nadawca zamierza też inwestować we własną wewnętrzną agencję kreatywną Sky Creative.
Przetarg prowadzony jest w kluczowym dla spółki momencie – o przejęcie telewizji Sky walczą Comcast i Disney. Rozstrzygnięcie przeglądu planowane jest na jesień br.
Sky jest największym reklamodawcą w Wielkiej Brytanii. Roczne wydatki na reklamę szacowane są na 300 mln funtów.
W kwietniu nadawca skonsolidował obsługę mediową w całej Europie w Mediacomie (GroupM/WPP).
Dołącz do dyskusji: Sky prowadzi przetarg na wybór agencji kreatywnej