SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiana dyrektora handlowego w Sigmie Bis

Nowym dyrektorem działu handlowego w agencji mediowej Sigma Bis (należącej do Orlenu i PZU) został Arkadiusz Kawecki. Zastąpił Tomasza Trojnara, o odejściu którego Wirtualnemedia.pl informowały wczoraj. 

Arkadiusz Kawecki Arkadiusz Kawecki

Do zadań  Arkadiusza Kaweckiego będzie należało zarządzanie procesami handlowymi, negocjacje z dostawcami mediów i optymalizacja zawieranych umów. Jako szef działu będzie raportował bezpośrednio do prezesa Sigmy Bis, Jaromira Srogi. 

Kawecki pracuje na rynku mediów od 27 lat, zarządzał tradingiem w dentsu, a wcześniej w GroupM. Posiada doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu strategii negocjacyjnych, zarządzał operacjami handlowymi oraz był odpowiedzialny za przychody mediowe agencji. Koordynował  negocjacje z dostawcami mediów.

- Pracujemy nad zacieśnieniem współpracy pomiędzy działami client service, trading, strategii oraz new business, co pozwoli nam zaoferować lepsze rozwiązania obecnym oraz przyszłym klientom. Wierzymy, że wiedza i doświadczenie Arka Kaweckiego nam w tym pomogą – mówi Jaromir Sroga.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Tomasz Trojnar, o odejściu którego z Sigmy Bis informowaliśmy wczoraj pracował w agencji blisko pięć lat. Dalszych planów zawodowych nie ujawnia. 
 

Dołącz do dyskusji: Zmiana dyrektora handlowego w Sigmie Bis

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
Młody, dynamiczny, ustawiony politycznie. Wiadomo ;)
13 1
odpowiedź
User
MO
Bardzo dobry ruch. Mało jest na rynku osób z taką wiedzą oraz znajomością rynku. Za czasów PISu pozostałby trochę niesmak z takiej współpracy ale teraz...za Polskę :) Powodzenia
6 6
odpowiedź
User
Niepozdrawiam
Bardzo dobry ruch. Mało jest na rynku osób z taką wiedzą oraz znajomością rynku. Za czasów PISu pozostałby trochę niesmak z takiej współpracy ale teraz...za Polskę :) Powodzenia


Buhahah. Kiedys byl niby jakis niesmak a teraz nie ma niesmaku, bo co ?
10 1
odpowiedź