Sieć komórkowa Plus oferuje muzykę za grosze
4 sierpnia br. Plus udostępni ofertę MixPlus Music Pack, dzięki której legalne ściąganie plików muzycznych mp3 ma być proste i tanie. Nawet bez umowy z operatorem z serwisu Muzodajnia będzie można kupować piosenki dosłownie za grosze.
Oferta Music Pack skierowana jest głównie do nowych użytkowników Plusa, gdzie wraz z telefonem z pojemną karta pamięci, słuchawkami bluetooth, dostają dostęp do serwisu Muzodajnia.pl, gdzie do pobrania są niezabezpieczone pliki muzyczne.
- Start projektu zaplanowaliśmy na poniedziałek - powiedział wczoraj Jarosław Bauc, Prezes Polkomtela. - Mamy ambicję, aby był to rewolucyjny produkt na polskim rynku, który będzie wyznacznikiem dla innych - dodał Krzysztof Kilian, wiceprezes zarządu.
Na zestaw muzyczny MixPlus Music Pack składa się miesięczne doładowanie 40zł, 60zł i 100zł. Klient dostaje też Motorolę Rokr E8 z pamięcią 4 GB i słuchawkami stereo bluetooth. Miesięczny ryczałt na pliki jest na 5, 10 lub 20 zł, co umożliwia ściągnięcie odpowiednio 25, 100 lub 250 utworów. Jak podaje Plus to kilkanaście razy taniej niż wartość płyty CD. Przez pierwszy miesiąc muzykę ściąga się za darmo.
Wszyscy klienci Polkomtela zapłacą w Muzodajni 8, 16 lub 24 zł, za odpowiednio tyle samo utworów, ale pliki będą zabezpieczone. Klienci spoza sieci 180, 300 i 480 zł (pliki niezabezpieczone).
Jak zapowiada Polkomtel znika opłata za transfer utworu na telefon, która w niektórych przypadkach stawała się droższa niż sam kontent.
Na razie w ofercie serwisu Muzodajnia jest katalog tylko jednej z wiodących na naszym rynku firm fonograficznych Universal Music. Oprócz tego znajduje się około 20 mniejszych labeli. - Mamy nadzieję, że w przyszłości dołączą do nas pozostałe firmy. Zakładamy zjednoczenie całego rynku - dodaje Kilian.
Oferta skierowana jest przede wszystkim do młodzieży. - Muzyka jest bardzo ważnym elementem ich życia, towarzyszy im na co dzień, słuchają jej w każdej sytuacji, a telefon jest dla nich czymś naturalnym, nieodzownym elementem ich życia - mówią przedstawiciele Polkomtela.
Przewidziano też dwie kampanie. Jedna samej Muzodajni. Druga również Music Packa, nakręcona już nie z udziałem Kabaretu Mumio. Ofertę reklamuje specjalnie zaprojektowane kukiełki M, I, X.
Krzysztof Kilian powiedział, że przez 12 miesięcy od startu Polkomtel liczy na 300-400 tys. klientów MixPlus Music Packa.
Dołącz do dyskusji: Sieć komórkowa Plus oferuje muzykę za grosze