Sieć Era znanym mecenasem kultury
Fakt ten potwierdziły badania ,,Sponsoring monitor"- przeprowadzone przez ,,ARC Rynek i Opinia",
Fakt ten potwierdziły badania ,,Sponsoring monitor"- przeprowadzone przez ,,ARC Rynek i Opinia". Wynika z nich, że marka Era - polski lider usług telefonii komórkowej - postrzegana jest jako jeden z wiodących mecenasów kultury w naszym kraju. Sieć zajęła szóste miejsce (pierwsze wśród operatorów telekomunikacyjnych), tuż za TVP S.A., TV Polsat, TVN, Grupa PZU i RMF FM.
Era wyróżnia się wśród firm sponsorujących kulturę, ponieważ ściśle wiąże nazwę firmy z przedsięwzięciami, które współorganizuje (Era Jazzu, Era of Love itp.). Daje to możliwość oryginalnego prezentowania marki.
Związki PTC i kultury trwają od samego początku działalności firmy. Era obejmuje mecenatem przede wszystkim muzykę: słynne koncerty Era Jazzu, wcześniej - rockowe (Perfect, Kayah) i muzyki pop (Natalia Kukulska), subtelne piosenki Grzegorza Turnaua, wspaniałe wykonania Ewy Małas-Godlewskiej i José Cura.
W tym roku po raz pierwszy PTC wsparła festiwal niekonwencjonalnego, ambitnego kina - Era Nowe Horyzonty w Cieszynie.
Budżet przeznaczany na sponsoring kultury wynosi ok. 40% całego budżetu sponsoringowego firmy.
Dołącz do dyskusji: Sieć Era znanym mecenasem kultury