Sieć Aster promuje wideo na życzenie
W tym kinie zjesz kanapkę, położysz się wygodnie w fotelu iobejrzysz film, trzymając na kolanach swojego psa lub kota -przekonuje sieć kablowa Aster w swojej najnowszej kampanii,promującej usługę wideo na życzenie (VoD).
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVN Warszawa), radio ( RadioZielona Góra, Eska Kraków i Warszawa, Radio Wawa, RMF Maxx wKrakowie i Zielonej Górze, Złote Przeboje, Roxy FM), prasę (GazetaTelewizyjna", "To&Owo", "Co jest grane"), internet (Onet.pl,Wp.pl, Gazeta.pl oraz Gadu-Gadu), a także kina Cinema City i MetroWarszawskie. W ramach działań odbędzie się też m.in. konkurs naantenie Antyradia.
Kreacje do kampanii stworzyły agencje White Rabbit i OS3. Zazakup i planowanie mediów odpowiadają domy mediowe U2 Media (kino,radio, prasa, ooh) oraz Value Media (internet).
Kampanii towarzyszy promocja na dekodery umożliwiającekorzystanie z usługi VoD. Do końca października br. odbiorniki HDbędzie można nabyć za 1 zł.
Dołącz do dyskusji: Sieć Aster promuje wideo na życzenie