SARE dla MTV Networks Polska
Z początkiem roku MTV Networks Polska rozpoczęła współpracę z SARE.
Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania e-mail marketingowe, wdrożenie rozwiązań technologicznych, optymalizację i wysyłki newsletterów, przygotowywanie raportów, szkolenia oraz obsługę baz adresowych stacji telewizyjnych z portfolio grupy - MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska oraz portalu wideo switch2one.
Działania e-mail marketingowe obejmą w pierwszym rzędzie projekt switch2one.tv, na którym można znaleźć programy znane z oferty stacji telewizyjnych MTVNP oraz ponad 8000 teledysków. SARE wspomaga komunikację w konkursach, informuje o nowościach pojawiających w serwisie oraz zapewnia kontakt z członkami społeczności, zgromadzonej wokół strony www.s2o.tv.
Umowa o współpracy pomiędzy SARE a MTV Networks Polska została podpisana na czas nieokreślony.
Dołącz do dyskusji: SARE dla MTV Networks Polska