Ruszyła pierwsza kampania ATL dla wielorazowych toreb Greenbag
10 listopada ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa promująca ekologiczne, wielorazowe torby Greenbag. Przedsięwzięcie o charakterze edukacyjno- promocyjnym zostało przygotowane na zlecenie jedynego producenta takich toreb w Polsce - firmy GAM.
Kampania na celu ma ukazanie potrzeby stosowania wielorazowych toreb ekologicznych nad torbami jednorazowymi, informuje także o fakcie wspierania ochrony środowiska i zwierząt poprzez zakup toreb z logo WWF. Jednocześnie reklama ma pokazać, że wprowadzenie w nasze codzienne życie nowych zachowań i zwyczajów jest łatwe, pożyteczne, a przy okazji także na topie.
Akcji towarzyszą 30- i 15-sekundowe spoty pojawiające się na kanałach TVP1, TVP2 oraz w telewizjach regionalnych na terenie całej. W połowie grudnia ruszy także uzupełniająca kampania w radiu i prasie lokalnej. Kampania potrwa do 23 listopada br.
W ramach realizacji działań ATL zakupem mediów zajął się dom mediowy Media On. Za kreację odpowiada toruńska firma GAM Sp. z o.o. Bieżące działania PR prowadzi Edelman Polska.
Moda na używanie wielorazowych ekologicznych toreb przybyła do Polski z Australii i USA. Na naszym rynku pojawiły się w pierwszym kwartale 2007 roku.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła pierwsza kampania ATL dla wielorazowych toreb Greenbag