„Run Zero” - Warka Radler reklamowana w wersji bezalkoholowej (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa bezalkoholowego wariantu piwa Warka Radler (produkowanego przez Grupę Żywiec), której finałem będzie impreza „Run Zero”. Akcję przygotowały i realizują firmy Just, Men at Work, Roots PR, Hypercrew, MediaVest, H2O, Polymus i Film Produkcja.
Spot bezalkoholowej Warki Radler pokazuje tłum ludzi biegnących przez miasto do ogromnej cytryny, która eksploduje, zapewniając wszystkim orzeźwienie - głównie dlatego, że wewnątrz znajdują się puszki promowanego piwa. W podobnej konwencji utrzymana jest reklama podstawowej wersji Warki Radler (obejrzyj ten spot).
Reklamy wariantu bezalkoholowego informują też o zaplanowanej na sierpień imprezie „Run Zero”, która ma być połączeniem eventu sportowo-rekreacyjnego i gry miejskiej. Zgłaszać na imprezę można się poprzez serwis runzero.pl.
Działania reklamowe od 16 czerwca są prowadzone w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie (serwisy VoD, facebookowy fanpage) oraz punktach sprzedaży (samplingi, materiały BTL).
Kreacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Just, a produkcją - dom produkcyjny Film Produkcja. Materiały BTL przygotowała agencja Men at Work, aktywności w internecie realizuje agencja Hypercrew, działania samplingowe - agencja H2O, a sierpniowy event organizuje agencja Polymus.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: „Run Zero” - Warka Radler reklamowana w wersji bezalkoholowej (wideo)