Ruchoma jaszczurka reklamuje Desperados na przystankach
Rozpoczęła się wizerunkowa akcja reklamowa piwa Desperados.Kampania, której kreacja przedstawia ruchomą jaszczurkę, prowadzonajest na wiatach przystankowych w największych miastach.
Pod hasłem "Smak piwa dzikość tequili" na początku październikarozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa piwa Desperados.Akcja promująca markę należącą do Żywca prowadzona jest nacitylightach AMS o formacie 1,20x1,80m usytuowanych na wiatachprzystankowych w centralnych punktach i przy uczelniach wyższych wnajwiększych miastach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu,Trójmieście i Łodzi. Dzięki zastosowaniu tzw. druku soczewkowego naczęści plakatów ich wybrane elementy, w tym usytuowana centralniegłowa jaszczurki, powodują u odbiorców wrażenie ruchu.
Kreację kampanii przygotowała agencja Locomotiva, a mediazaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept. Akcja reklamowaDesperados potrwa do końca listopada.
Dołącz do dyskusji: Ruchoma jaszczurka reklamuje Desperados na przystankach