SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rodzinna telefonia komórkowa Cyfrowego Polsatu

Wraz ze startem nowej usługi Cyfrowego Polsatu - RodzinnejTelefonii Komórkowej - ruszy także kampania reklamowa. Wprowadzenieproduktu wsparte będzie kampanią ATL i BTL.

Główne hasło kampanii "Wiele nas łączy" konsekwentnie nawiązujedo przyjętej wcześniej przez spółkę strategii komunikacji - "DlaCiebie i Twojej Rodziny".

Kampania reklamowa obejmuje działania ATL i BTL. Kampaniatelewizyjna zaplanowana do końca bieżącego roku wykorzystuje spotyo długości 20 sekund, które będą emitowane w stacjach TVP, TVPInfo, Polsat, Polsat Sport, Polsat2, TVN, TVN7, TVN24 oraz w innychkanałach tematycznych. Spoty radiowe, również o długości 20 sekund,pojawią się na antenie Radia ZET, Planety FM, Radia Plus, RMF, RMFMaxxx, RMF Classic, Radia PIN oraz stacji należących do grupyradiowej Agora.

cyfrowypolsat

Jako kanał komunikacji z odbiorcami zostanie wykorzystany takżeinternet. Kampania pojawi się w największych portalach, tj. wp.pl,Onet.pl, o2.pl. Kampania prasowa będzie prowadzona w prasiecodziennej - Gazeta Wyborcza, Fakt, tygodnikach telewizyjnych,tygodnikach opinii - Newsweek, Wprost i prasie branżowej.Wykorzystane zostaną także formy reklamy outdoorowej.

W ramach kampanii BTL zostały wyprodukowane materiały POS -plakaty, ulotki, materiały wizualizacyjne, które będą widocznezwłaszcza w punktach sprzedaży.

Kreację kampanii telewizyjnej i radiowej przygotowała AgencjaRozgłośnia. Reżyserem spotów telewizyjnych jest Mariusz Palej,natomiast za produkcję odpowiadał dom produkcyjny CineArtProduction oraz studio Nextmedia. Produkcją spotów radiowych zajęłosię Studio ZET.

Kampania BTL została przygotowana przez Agencję Take 5, a mediazakupił dom mediowy Media Direction.

Dołącz do dyskusji: Rodzinna telefonia komórkowa Cyfrowego Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl