Robienie zdjęć popularniejsze od sms-ów
W Europie Zachodniej więcej osób wykorzystuje swoje telefony komórkowe do robienia zdjęć niż wysyłania wiadomości tekstowych.
Z badania przeprowadzonego przez organizację Mobile Marketing Association (MMA) i firmę Synovate wynika, że dwoma najczęściej wykorzystywanymi funkcjami komórek są aparat fotograficzny (korzysta z niego 75 procent respondentów) i wysyłanie sms-ów (68 procent) - informuje serwis Brand Republic.
1/5 respondentów za pomocą swoich telefonów łączy się z internetem. robiąc to od trzech do ośmiu razy w tygodniu. Z kolei 1/3 badanych stwierdziła, że jest zainteresowana mobilnym marketingiem.
W badaniu uczestniczyli użytkownicy telefonów komórkowych z Wielkiej Brytanii, Francji, Włoch, Hiszpanii, Niemiec oraz Irlandii.
Dołącz do dyskusji: Robienie zdjęć popularniejsze od sms-ów