RMF umacnia pozycję
Radio Zet, mimo kosztownej kampanii z Madonną, traci udział w rynku
Czy kosztowna kampania reklamowa Radia Zet z gwiazdą muzyki pop - Madonną nie sprawdziła się? Taki wniosek można wysunąć po analizie najnowszych danych badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company.
Udział w rynku słuchalności Radia Zet wyniósł w okresie listopad-grudzień 2005 tylko 19,1% i był najniższy od kilkunastu miesięcy.
Jak powiedział nam jeden z analityków rynku radiowego kampania reklamowa Radia Zet z Madonną była przegrzana PR-owska, kiepski spot, fatalny i śmieszny udział Zamachowskiego. Słowem widać, że podobnie jak z Lindą kampania się nie udała.
Pozycje lidera utrzymuje RMF FM, zyskuje także "Trójka".
Udział w rynku słuchalności | |||
| wrzesień - listopad 2004 | październik : grudzień 2004 | listopad 2004 : styczeń 2005 |
RMF | 22,7% | 22,3% | 22,6% |
Zet | 20,6% | 19,6% | 19,1% |
PR1 | 15,0% | 15,6% | 15,3% |
PR3 | 5,8% | 6,2% | 6,3% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, IX-I 2005, ogół badanych |
Zasięg dzienny | ||
| wrzesień - listopad 2004 | listopad 2004 : styczeń 2005 |
RMF | 27,9% | 28,0% |
Zet | 25,5% | 24,4% |
PR1 | 16,5% | 16,1% |
PR 3 | 6,7% | 7,2% |
Najnowsze dane wskazują też na wyraźne umocnienie pozycji RMF FM jako lidera swojej w grupie docelowej 25-39 lat. Przewaga nad kolejną stacją wynosi blisko 6%. Stale wzrasta także udział RMF FM w rynku słuchalności w stosunku do dwóch poprzednich fal.
Udział w rynku słuchalności | |||
| wrzesień -listopad 2004 | październik 2004 : grudzień 2004 | listopad 2004 : styczeń 2005 |
RMF FM | 28,5% | 29,2% | 30,0% |
Radio Zet | 26,9% | 25,3% | 24,2% |
PR 3 | 7,1% | 7,2% | 7,4% |
PR 1 | 4,9% | 5,1% | 4,9% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, osoby w wieku 25-39 lat |
Dołącz do dyskusji: RMF umacnia pozycję