SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM zwiększa przewagę nad Radiem ZET. Jedynka z największym spadkiem

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce należy do RMF FM. Największy wzrost zanotowało ZET Chilli, zaś najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od sierpnia do października 2015 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 24,8 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 5,98 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 14,2 proc., po spadku o 2,74 proc. Tym samym przewaga RMF FM nad Radiem ZET zwiększyła się z 8,8 pkt. proc. do 10,6 pkt. proc.

Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,4 proc., po spadku o 14,55 proc. - największym w zestawieniu.

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 8 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 11,11 proc.

Pierwszą piątkę zamyka stacja VOX FM, której udział w badanym okresie wyniósł 3,5 proc. (wzrost o 2,94 proc.).

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło ZET Chilli, które zajęło 12. lokatę. Udział tej rozgłośni zwiększył się o 300 proc. do 0,4 proc.

 

Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75)

sierpień 2010 : paźdz. 2010

sierpień 2011 : paźdz. 2011

sierpień 2012 : paźdz. 2012

sierpień 2013 : paźdz. 2013

sierpień 2014 : paźdz. 2014

sierpień 2015 : październik 2015

RMF FM

27,5%

27,2%

25,6%

23,7%

23,4%

24,8%

Radio Zet

15,9%

16,1%

15,2%

14,5%

14,6%

14,2%

Jedynka

12,4%

11,1%

12,0%

11,1%

11,0%

9,4%

Trójka

7,3%

8,2%

7,9%

7,2%

7,2%

8,0%

VOX

1,4%

1,4%

1,7%

1,5%

3,4%

3,5%

Radio Maryja

1,7%

2,1%

2,7%

2,2%

1,9%

1,9%

TOK FM

1,4%

1,2%

1,1%

1,0%

1,2%

1,4%

RMF Classic

0,6%

0,6%

0,8%

1,0%

1,0%

1,1%

Antyradio

-

-

-

-

0,6%

1,1%

Dwójka

0,7%

0,7%

0,5%

0,4%

0,6%

0,7%

Czwórka

0,2%

0,4%

0,5%

0,5%

0,5%

0,5%

Zet Chili

-

-

-

-

0,1%

0,4%

Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN

0,2%

0,1%

0,2%

0,1%

0,1%

0,2%

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75)

sierpień 2014 : październik 2014

listopad 2014 : styczeń 2015

luty 2015 : kwiecień 2015

maj 2015 : lipiec 2015

sierpień 2015 : październik 2015

RMF FM

23,4%

24,5%

25,5%

24,2%

24,8%

Radio Zet

14,6%

13,8%

13,4%

13,6%

14,2%

Jedynka

11,0%

9,9%

9,3%

9,8%

9,4%

Trójka

7,2%

7,2%

7,3%

7,9%

8,0%

VOX

3,4%

3,7%

4,1%

3,9%

3,5%

Radio Maryja

1,9%

2,0%

1,8%

1,8%

1,9%

TOK FM

1,2%

1,4%

1,2%

1,6%

1,4%

RMF Classic

1,0%

1,2%

1,1%

1,1%

1,1%

Antyradio

0,6%

0,8%

1,0%

1,1%

1,1%

Dwójka

0,6%

0,5%

0,4%

0,5%

0,7%

Czwórka

0,5%

0,5%

0,5%

0,5%

0,5%

Zet Chili

0,1%

0,2%

0,3%

0,3%

0,4%

Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN

0,1%

0,1%

0,3%

0,2%

0,2%

N=

21 103

20 943

21 026

20 972

21 017

Dołącz do dyskusji: RMF FM zwiększa przewagę nad Radiem ZET. Jedynka z największym spadkiem

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tt
Muzo jest spoko. Przynajmniej nie gwałcą mnie tymi samymi kawałkami w kółko i żebraniną o smsy.
0 0
odpowiedź
User
Tomek
Ten kto wymyślił Radio Pogoda jest geniuszę i mega wizionerę.
0 0
odpowiedź
User
sluchaczZ
Jedynka powinna być oddana we władanie episkopatu lub watykanu...ze względu na treści nadawanych info......
0 0
odpowiedź