Rekordowy amerykański Idol
Amerykańska edycja 'Idola' bije rekordy cen reklam.
Trzeci sezon z rzędu reality show produkowane przez stację Fox ma najwyższe wskaźniki oglądalności wśród grupy docelowej pomiędzy 18 a 49 rokiem. Obawy reklamodawców związane są z wysokimi już cenami spotów reklamowych – według Advertising Age 30-sekundowy spot w „Idolu” kosztuje ponad 600 tysięcy dolarów (dla porównania taki sam czas w czasie serialu „Gotowe na wszystko”, produkowanego przez stację ABC, kosztuje 394 tysiące dolarów.)
W minionym sezonie telewizja Fox zażądała podobno kwoty 1,3 miliona dolarów za 30 sekund reklamy w czasie finału „Idola”.
Program oglądają amerykańskie rodziny, których przeciętnych dochód wynosi 60 tysięcy dolarów.
Czy tegoroczna, szósta edycja również zakończy się tak spektakularnym sukcesem? Amerykanie wkrótce będą się mogli o tym przekonać.
Dołącz do dyskusji: Rekordowy amerykański Idol