SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekordowo słabe wyniki Radia Zet

RMF FM ma wyniki o 36% lepsze niż Radio Zet. Tak dużej przepaści pomiędzy liderem i kolejną stacją nie było od 2,5 roku. Coraz bliżej Zetki radiowa "Jedynka".

 W okresie czerwiec-sierpień 2005 najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM - wynika z opublikowanego wczoraj badania Radio Track, przygotowywanego przez SMG/KRC.

W porównaniu do poprzedniego pomiaru (maj-lipiec  2005) RMF FM zanotowało wzrost o 0,2%.

Na drugim miejscu jest Radio Zet, która zanotowało kolejny drastyczny spadek słuchalności. Udział w rynku zmniejszył o 1,2% do poziomu 16,9%. Od kwietnia b.r. spadek jest jeszcze większy - prawie 3%.

Różnica pomiędzy RMF FM a Radio Zet osiągnęła rekordowo wysoki poziom 6%, co wskazuje, że RMF FM ma wyniki o 36% lepsze niż Zetka. Tak dużej przepaści pomiędzy liderem i kolejną stacją nie było od 2,5 roku.
 
W analizowanym okresie notujemy wzrost rozgłośni Polskiego Radia - Jedynki i Trójki. Zwyżkę obserwujemy również stacje grupy Time, jednak tutaj wynika on częściowo z akwizycji nowych podmiotów.

Udział w rynku słuchalności

 

kwiecień  : czerwiec 2005

maj  : lipiec 2005

czerwiec: sierpień 2005

Stacje ogólnopolskie

RMF FM

22,4%

22,7%

22,9%

Radio Zet

19,6%

18,1%

16,9%

Jedynka

13,4%

14,1%

14,8%

Trójka

5,8%

5,9%

6,3%

Radio Maryja

2,3%

2,3%

2,3%

Dwójka

0,7%

0,6%

0,5%

Radio Bis

0,3%

0,4%

0,5%

Stacje ponadregionalne

Radio Wawa

1,2%

1,0%

0,9%

Radiostacja

0,8%

0,8%

0,7%

TOK FM

0,4%

0,4%

0,5%

Grupy radiowe

Grupa TIME [34]

7,1%

7,5%

8,1%

Audytorium 17

5,5%

5,5%

5,2%

Agora [27]

4,5%

4,8%

4,7%

Ad.point [11]

1,7%

1,6%

1,6%

Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych

Dołącz do dyskusji: Rekordowo słabe wyniki Radia Zet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl