„Ranczo” straciło widzów. 14 mln zł z reklam
Ósmą serię „Rancza” oglądało w TVP1 średnio 6,2 mln widzów, o 70 tys. osób mniej niż nadawaną rok temu siódmą edycję serialu. Wpływy z reklam wyniosły 13,9 mln zł.
TVP1 ósmy sezon „Rancza” pokazywała w niedziele o 20.20, w okresie od 2 marca do 25 maja br. Średnia oglądalność premierowych odcinków serialu wyniosła 6,15 mln widzów, co przełożyło się na 35,59 proc. udziału w całym rynku oraz 28,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
„Ranczo” niezmiennie pozostaje liderem rynku telewizyjnego. Jednak w porównaniu do poprzedniej serii straciło 70 tys. widzów. Emitowaną w analogicznym okresie rok temu siódmą edycję produkcji oglądało średnio 6,22 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 36,87 proc. oraz 28,50 proc. (więcej na ten temat).
Wpływy z reklam Jedynki przy emisji premierowych odcinków ósmej serii komediowej produkcji wyniosły 13,87 mln zł. W porównaniu z siódmą edycją wzrosły one o około 5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Dziewiąty sezon „Rancza” trafi na antenę Jedynki wiosną 2015 roku. Zdjęcia do niego ruszą w lipcu br. (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: „Ranczo” straciło widzów. 14 mln zł z reklam