SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio Zet i Trójka w górę

W ciągu roku RMF FM straciło 2 punkty proc. - Zetka zyskała 2,1 proc.. W dół Radio Maryja i "Jedynka".

W okresie lipiec-wrzesień 2006 najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM - wynika z opublikowanego wczoraj badania Radio Track, przygotowywanego przez SMG/KRC.
 
Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł 21,0 proc. - w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku oznacza spadek o 2 punkty proc..

Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 18,6 proc. udziałem w rynku  (poprzednio 16,5 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,7 proc. (spadek o 0,5 punktu proc.), a na czwartym "Trójka" - 6,2 proc. (wzrost o 0,3 punktu proc.). Kolejne Radio Maryja miało 1,8 proc. (spadek o 0,4 punktu proc.).

 

Udział w rynku słuchalności
  lipiec 2005 : wrzesień 2005 lipiec 2006 : wrzesień 2006
Stacje ogólnopolskie
RMF FM 23,00% 21,00%
Radio Zet 16,50% 18,60%
Jedynka 15,20% 14,70%
Trójka 5,90% 6,20%
Radio Maryja 2,20% 1,80%
Dwójka 0,50% 0,60%
Biska 0,50% 0,60%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja 0,80% 0,80%
Radio Wawa 0,80% 0,90%
 TOK FM 0,60% 0,70%
Grupy radiowe
Grupa TIME [44] 8,50% 8,60%
Audytorium 17 [17] 5,30% 5,20%
Grupa AGORA [27] 4,50% 4,10%
Grupa AD.POINT [11] 1,50% 1,80%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych


 

Dołącz do dyskusji: Radio Zet i Trójka w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl