Radio Zet i Trójka w górę
W ciągu roku RMF FM straciło 2 punkty proc. - Zetka zyskała 2,1 proc.. W dół Radio Maryja i "Jedynka".
W okresie lipiec-wrzesień 2006 najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM - wynika z opublikowanego wczoraj badania Radio Track, przygotowywanego przez SMG/KRC.
Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł 21,0 proc. - w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku oznacza spadek o 2 punkty proc..
Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 18,6 proc. udziałem w rynku (poprzednio 16,5 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,7 proc. (spadek o 0,5 punktu proc.), a na czwartym "Trójka" - 6,2 proc. (wzrost o 0,3 punktu proc.). Kolejne Radio Maryja miało 1,8 proc. (spadek o 0,4 punktu proc.).
Udział w rynku słuchalności | |||||
lipiec 2005 : wrzesień 2005 | lipiec 2006 : wrzesień 2006 | ||||
Stacje ogólnopolskie | |||||
RMF FM | 23,00% | 21,00% | |||
Radio Zet | 16,50% | 18,60% | |||
Jedynka | 15,20% | 14,70% | |||
Trójka | 5,90% | 6,20% | |||
Radio Maryja | 2,20% | 1,80% | |||
Dwójka | 0,50% | 0,60% | |||
Biska | 0,50% | 0,60% | |||
Stacje ponadregionalne | |||||
Radiostacja | 0,80% | 0,80% | |||
Radio Wawa | 0,80% | 0,90% | |||
TOK FM | 0,60% | 0,70% | |||
Grupy radiowe | |||||
Grupa TIME [44] | 8,50% | 8,60% | |||
Audytorium 17 [17] | 5,30% | 5,20% | |||
Grupa AGORA [27] | 4,50% | 4,10% | |||
Grupa AD.POINT [11] | 1,50% | 1,80% | |||
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych |
Dołącz do dyskusji: Radio Zet i Trójka w górę