PZU wybrał agencje do obsługi BTL i w internecie
Grupa PZU rozstrzygnęła przetargi na obsługę swoich spółek w zakresie BTL i w internecie. Zlecenia zdobyły agencje Closbrothers, GPD Advertising, Radna, Walk the Line, K2 Internet, ACR i OS3 multimedia.
BTL-ową obsługą Grupy PZU będą się zajmować agencje Closbrothers, GPD Advertising, Radna i Walk the Line. Ubezpieczyciel nie wyznaczył na razie konkretnego podziału obowiązków między nimi. Poprzednio za obsługę PZU w tym zakresie odpowiadały Walk the Line i Glob Media Polska (obecnie funkcjonująca pod nazwą GMP).
Natomiast w internecie Grupę PZU będą nadal obsługiwać K2 Internet i ACR. Funkcję wspomagającej agencji projektowej będzie pełnić OS3 multimedia.
Ze wszystkimi agencjami Grupa PZU podpisała umowy na 2 lata. Przypomnijmy, że wcześniej ubezpieczyciel przedłużył współpracę z Leo Burnett jako wiodącą agencją strategiczno-kreatywną (więcej na ten temat) oraz z domem mediowym Starlink, który odpowiada za strategię i zakup mediów tradycyjnych.
Dołącz do dyskusji: PZU wybrał agencje do obsługi BTL i w internecie