SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Puls Raport' podwyższył widownię stacji

Nadawany od 28 października br. w TV Puls program informacyjny'Puls Raport' ogląda więcej widzów niż audycje emitowane w stacji wtym samym paśmie rok temu. Spośród obu wydań dziennika, najwięcejosób przed telewizory przyciąga wydanie główne, emitowane o 19.30.

Osiem pierwszych wydań głównego wydania "Puls Raportu",obejrzało średnio 93 tys. widzów - wynika z danych AGB NielsenMedia Research. Program osiągnął 0,59 proc. udziału w całejpopulacji i 0,78 proc. w grupie komercyjnej. To więcej niż miałyprogramy emitowane w tym samym czasie, ale rok temu. Wtedy pomiędzy19.30 a 20 Puls oglądało średnio 59 tys. widzów przy udziałach napoziomie 0,37 proc.

19.30Wszyscy 4+
16-49
DataAMRSHR%SHR%
04-11-200785 9800,50%0,77%
03-11-200791 3950,59%1,01%
02-11-200740 6560,26%0,13%
01-11-2007157 6401,02%1,17%
31-10-2007104 6390,70%0,86%
30-10-200747 7020,31%0,12%
29-10-2007126 2370,80%1,33%
28-10-200786 7050,52%0,72%
średnia931300,59%0,78%

Podczas emisji "Puls Raportu" o 19.30, znacznie większąpopularnością cieszyły się audycje nadawane w TV4 ("Happy Hour","Galileo", "Zamiana żon") oraz TVN Siedem (m.in. "Pomoc domowa","Przyjaciele" i "Bombonierka"). Czwórkę wybierało w tym czasie 275tys. osób, a Siódemkę - 224 tys.


Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR%
TV4274 5981,72%
TVN Siedem224 3751,41%
TV Puls - Puls Raport 19.30931300,59%

Mniejsza widownią niż wydania główne "Puls Raportu", cieszą sięodcinki emitowane o 22.00. Ich średnia oglądalność wyniosła do tejpory 70 tys. widzów przy udziałach w rynku na poziomie 0,56 proc.(grupa 4+) i 0,51 proc (grupa 16-49). Rok temu programy w tympaśmie śledziło 36 tys. osób, a udziały wynosiły 0,29 proc.

22.00Wszyscy 4+
16-49
DataAMRSHR%SHR%
04-11-2007109 2300,83%0,79%
03-11-200794 4020,70%1,05%
02-11-200739 8810,28%0,10%
01-11-2007126 8931,06%1,12%
31-10-200742 0720,33%0,18%
30-10-200744 4400,37%0,29%
29-10-200742 3250,35%0,26%
28-10-200754 8190,45%0,21%
średnia699270,55%0,51%

Również wieczorny "Puls Raport" w pierwszym tygodniu emisjizdecydowanie przegrywał z propozycjami konkurencyjnych kanałów.Filmy w TVN Siedem wybierało w tym czasie 423 tys. widzów, a "BigBrothera", filmy i "Zamianę żon" w TV4 - 386 tys.


Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR%
TVN Siedem423 5313,43%
TV4386 4653,13%
TV Puls - Puls Raport 22.00699270,55%

Dane telemetryczne pokazują, że zarówno główne, jak i wieczornewydania "Puls Raportu" śledzą przede wszystkim kobiety, widzowie od25 do 34 lat oraz powyżej 45. roku życia, mieszkańcy najmniejszych,średnich i największych miast.



19.30
22.00


AFFADH%AFFADH%
PłećMężczyźni9043,31%10048,10%

Kobiety11056,69%10051,90%
Wiek4- 940,26%291,81%

10- 1550,41%40,29%

16 - 19563,49%211,31%

20 - 24615,43%242,12%

25 - 291058,80%363,05%

30 - 3415912,07%15811,97%

35 - 39936,09%523,43%

40 - 44211,39%543,68%

45 - 4915312,34%18014,52%

50 - 5415212,57%14411,86%

55 - 5927419,04%25017,40%

60+10018,11%15828,55%
Wlk.miastaWieś6324,19%7328,18%

< 50 tys.10324,79%15236,61%

50-100 tys.21118,75%1039,12%

100-200 tys.393,15%443,49%

> 200 tys.14129,12%11022,61%
ZawódTop management22418,06%15312,33%

Pracownicy szczebla średniego12314,77%13816,60%

Pracownicy fizyczni i rolnicy7915,06%10019,19%

Emeryci13234,44%16442,88%

Inne5117,67%268,99%
WykształceniePodstawowe10145,91%12054,42%

Średnie10531,10%10430,77%

Wyższe20822,32%11812,71%

Inne50,67%152,09%

Dołącz do dyskusji: 'Puls Raport' podwyższył widownię stacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl