SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Publicis wiodącą agencją kreatywną Heinekena

Firma browarnicza Heineken wybrała agencję Publicis Worldwide do globalnej obsługi reklamowej. Stało się to dwa tygodnie po zakończeniu współpracy z agencją Wieden+Kennedy.

W połowie czerwca Heineken poinformował, że kończy pięcioletnią współpracę z Wieden+Kennedy za porozumieniem stron.

Umowa z Publicis Worldwide została zawarta bez przetargu. Sieć Publicis była dotychczas jedną z agencji współpracujących z koncernem Heinekena przy różnych kampaniach. Ostatnio np. przygotowała reklamę piwa Heineken pod hasłem „Dream island”. Teraz będzie wiodącą globalną agencją tego koncernu, ale będzie też współpracować z innymi obsługującymi go agencjami reklamowymi.

Współpraca rozpoczyna się 1 lipca, nie ujawniono, na jak długo została zaplanowana.

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Heinekena w okresie, gdy jego wiodąca marka piwna notuje wzrosty sprzedaży. Wolumenowo sprzedaż Heinekena wzrosła o 6,2 proc. w pierwszym kwartale br., głównie na takich rynkach jak Wietnam, Brazylia, Chiny, Hiszpania i Wielka Brytania.

Dołącz do dyskusji: Publicis wiodącą agencją kreatywną Heinekena

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl