SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przybylska, Wyszkoni, Królikowski i Gruszka w kampanii "Kocham. Niebiję" (wideo)

Ruszyła druga odsłona kampanii społecznej "Kocham. Nie biję". Wakcji biorą udział znane osoby, m.in. Anna Przybylska, AnnaWyszkoni, Paweł Królikowski i Piotr Gruszka.

Rozpoczęta właśnie druga odsłona kampanii społecznej"Kocham. Nie biję" opiera się na spotach ilayoutach pokazujących pozytywne metody wychowawcze stosowane przezdorosłych wobec dzieci. W poszczególnych wariantach kreacjiwystępują znane osoby, m.in. aktorka Anna Przybylska, piosenkarkaAnna Wyszkoni, aktor Paweł Królikowski i siatkarz Piotr Gruszka.Każdy ze spotów i layoutów promuje osobne hasło - oprócz "Kocham.Nie biję": "Kocham. Mam czas", "Kocham. Reaguję" i "Kocham. Niekrzyczę". Celem działań prowadzonych przez Krajowe CentrumKompetencji jest uświadamianie rodzicom, że można i wartowychowywać dzieci bez przemocy i agresji.




Akcja jest prowadzona w telewizji (Polsat, TVN, TV4,Superstacja, MTV, VIVA), radiu, kinach (sieci Multikino i SilverScreen) oraz na outdoorze (3,6 tys. billboardów i 200 tys.plakatów).

Kreację kampanii przygotowały firmy Clos Brothersi Nextmedia oraz reżyserzy Jakub Łubniewski iPrzemysław Reut.

Dołącz do dyskusji: Przybylska, Wyszkoni, Królikowski i Gruszka w kampanii "Kocham. Niebiję" (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Septimus
Świeży pomysł z zaproszeniem znanych postaci do promowania głównej idei, choć dla niektórych moze być ryzykowny. Plus również za pozytywne przesłanie kampanii. pomogło to jej odróżniać się od innych tego rodzaju. Krajowe Centrum Kompetencji utrzymuje koncepcję prowadzenia kampanii, przez co jest spójna z poprzednimi edycjami.
odpowiedź
User
Ryaen
Gratuluje KCK na czele z Konradem Wojterkowskim tej akcji. Wymagała zaangażowania wielu środków, sił i inwencji. Takie kampanie nie zdarzają się na co dzień. Szkoda tylko, że ograniczyły się do trech edycji.
odpowiedź