SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Promocja STR8 zone

15 maja 2006 roku wystartowała promocja konsumencka przygotowana przez agencję BTL Point Group dla marki kosmetyków męskich STR8.

Akcja powstała w ramach obsługi marketing services koncernu Sarantis Polska, właściciela marki.

Celem promocji jest aktywacja sprzedaży dezodorantów STR8 oraz wzmocnienie wizerunku marki skierowanej do młodych, nowoczesnych mężczyzn.

Adresatami promocji są mężczyźni w wieku 18-34 lat, ze wskazaniem na młodszą część tej grupy. Dlatego wykorzystana została formuła konkursu SMS-owego, polegająca na poprawnej i jak najszybszej odpowiedzi na otrzymane pytanie dotyczące motoryzacji. Główną nagrodą w promocji jest samochód – najnowsze Subaru Impreza WRX.

Akcja składa się z trzech etapów, dzięki czemu uczestnik może wygrać wiele różnych atrakcyjnych nagród i sam decydować, kiedy chce grać i o jakie nagrody. Wejść do wyścigu może każdy, kto wyśle kod ze stickera umieszczonego na opakowaniach dezodorantów STR8. Wysłanie kodu za pomocą SMS-a gwarantuje otrzymanie nagrody w postaci logo, tapety bądź dzwonka na telefon komórkowy. Gadżet można wybrać w serwisie promocyjnym www.STR8.pl

Po otrzymaniu nagrody gwarantowanej każdy uczestnik może wziąć udział w jednym z wyścigów odbywających się codziennie w godz. 8-20. Od poniedziałku do soboty osoby, które odpowiedzą poprawnie i najszybciej na przesłane pytanie dotyczące motoryzacji, mają codziennie szansę wygrania odtwarzacza multimedialnego iRiver, zestawu Tak Tak, wód toaletowych STR8 Titanium lub zestawów złożonych z T-shirtu STR8 oraz gry Java na komórkę. W każdą niedzielę (oprócz 13 sierpnia) do wygrania jest palmtop Fujitsu-Siemens, wody toaletowe STR8 Titanium oraz T-shirty STR8 z grą Java.

Promocja potrwa do 13 sierpnia br. i zakończy się wielkim finałem, który również będzie miał formę wyścigu SMS-owego. Uczestnik, który poprawnie i najszybciej odpowie na trzy pytania dotyczące motoryzacji, wygra najnowsze Subaru Impreza WRX!

Akcja promocyjna wspierana jest licznymi materiałami POS: stickerami, plakatami, standami, wobblerami oraz shelflinerami. Na potrzeby akcji został stworzony promocyjny serwis internetowy, zintegrowany z platformą SMS. Komunikacja akcji będzie prowadzona również w mediach – spoty telewizyjne z trailerem informującym o konkursie ukazywać się będą w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsacie, Polsacie Sport, TVN-nie i TVN Turbo. Dodatkowo komunikacja będzie wsparta layoutami w „?dlaczego” – magazynie adresowanym do core-targetu.

Za projekt i realizację akcji oraz produkcję trailera do spotu TV odpowiada agencja marketing services BTL Point Group, serwis WWW przygotowała agencja Online Point Group. Technologie i zaplecze mobile marketingowe zapewnia agencja marketingu mobilnego adMobile (Mobile Point Group).

Dołącz do dyskusji: Promocja STR8 zone

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl