Program Młynarskiej poprawia wyniki TV4
Nowa edycja teleturnieju "Eureko, ja to wiem" (przeniesiona z Polsatu do TV4) ma średnio 263 tys. widzów. W analogicznym okresie przed rokiem Czwórkę oglądało w tym paśmie 111 tys. osób.
Premiery teleturnieju nadawane w czwartki o 19.00 mają średnio 1,75 proc. udziału w rynku w grupie 4+ (przed rokiem w tym TV4 miała 0,8 proc. udziału) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. W komercyjnej grupie docelowej format notuje 2,23 proc. udziału (przed rokiem 1,24 proc. udziału).
Powtórki programu emitowane w soboty o 16.55 przyciągają 236 tys. osób, co przekłada się na 2 proc. udziału w grupie 4+ oraz 1,93 proc. w grupie 16-49 (przed rokiem odpowiednio 1,59 proc. i 1,94 proc. udziału).
Ponad 25 proc. osób z profilu widowni stanowią osoby w wieku między 10 a 19 rokiem życia, blisko 24 proc. z ogółu widzów pochodzi z największych miast.
Dołącz do dyskusji: Program Młynarskiej poprawia wyniki TV4