Produkty markowe kojarzą się Polakom z wysoką jakością
Trzy czwarte Polaków uważa, że produkty markowe cechuje wysokajakość - wynika z badania MASMI Poland. Markowość ubrań kojarzy sięrespondentom z możliwością reklamacji, a markowość środkówczystości - z ich reklamami.
Jak pokazuje badanie przeprowadzone przez agencję MASMI Poland,74 proc. Polaków uważa, że towary markowe to te wyprodukowane przezznaną firmę, a dla 73 proc. - te odznaczające się wysoką jakością.Dla 56 proc. respondentów wyznacznikiem markowości jest powszechnarozpoznawalność. Marki największy wpływ na decyzje zakupowe mają wkategorii past do zębów, kremów i kosmetyków - 70 proc. konsumentówbierze to kryterium pod uwagę w pierwszej kolejności.
Dla Polaków wyznacznikiem markowości ubrań jest możliwośćreklamacji (80 proc. wskazań) oraz ich trwałość (70 proc.). Z koleimarkowy środek czystości to według 57 proc. ankietowanych taki,który jest reklamowany. Wybierając markowe produkty szybkozbywalne,respondenci kierują się przede wszystkim ich dostępnością (70 proc.deklaracji). Natomiast najważniejszym wyznacznikiem markowościpaliw i olejów silnikowych jest zaawansowanie technologiczne (51proc. wskazań).
Badanie opinii Polaków na temat markowych produktów zostałoprzeprowadzone przez agencję badawczą MASMI Poland na zleceniePolskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka".Ankiety internetowe w dniach 23-29 lipca wypełniło 600 osób z całejPolski mieszkających w miastach.
Dołącz do dyskusji: Produkty markowe kojarzą się Polakom z wysoką jakością