Proama reklamuje ubezpieczenie mieszkaniowe z zakwaterowaniem zastępczym
Firma ubezpieczeniowa Proama zaczęła kampanię reklamującą polisę mieszkaniową obejmującą szereg świadczeń dodatkowych. Akcję, prowadzoną w radiu, przygotowały agencja Change i dom mediowy Carat Polska.
Reklamy informują, że w ramach standardowego zakresu ubezpieczenia mieszkaniowego w Proamie dostępne są takie usługi jak zakwaterowanie zastępcze (w przypadku zdarzenia uniemożliwiającego zamieszkanie w domu lub mieszkaniu, gdy czas ich przywrócenia do stanu zamieszkania przekracza dwa dni) oraz pomoc finansowa na zakup artykułów pierwszej potrzeby (wypłacana w wysokości do 5 tys. zł w ciągu 24 godzin od momentu zajścia zdarzenia).
- W spotach poruszamy kwestie związane z zakwaterowaniem zastępczym oraz z pomocą finansową, nie tylko po to, aby pokazać co mamy wyjątkowego w ramach tego produktu, ale również zwrócić uwagę na fakt, że jest to produkt, który dobrze zabezpiecza potrzeby klienta, szczególnie w sytuacji, kiedy klient znajduje się w trudnej sytuacji - komentuje Olga Tobiasz, brand manager w Proamie.
Kampania obejmuje lokalne stacje radiowe. Potrwa do 3 lipca.
Kreacją reklam zajęła się agencja Change, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat Polska.
Dołącz do dyskusji: Proama reklamuje ubezpieczenie mieszkaniowe z zakwaterowaniem zastępczym