Princessa Vitale: Przyjemność dla duszy i ciała (wideo)
Pod hasłem "Przyjemność dla duszy i ciała" trwa kampania reklamowa wprowadzająca wafelek Princessa Vitale. Akcja przygotowana przez Lowe GGK i Mediaedge:cia obejmuje telewizję, internet i outdoor.
Princessa Vitale - wprowadzana właśnie do sprzedaży przez Nestlé Polska - to wypiekany z mąki pełnoziarnistej wafelek czekoladowy z błonnikiem i chrupkami ryżowymi. Wprowadzająca go kampania reklamowa podkreśla, że zapewnia on prawidłowe odżywianie i dobre samopoczucie. Przekaz pod hasłem "Przyjemność dla duszy i ciała" jest skierowany do kobiet z dużych miast w wieku 25-35 lat przywiązujących wagę do odżywiania i szukających zdrowszych, ale zarazem słodkich przekąsek.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVN, TVN7, TVN Style), prasie (Avanti, Claudia, Świat kobiety, Twój Styl, Olivia, Glamour, Cosmopolitan, Viva, Gala, Party, Wysokie Obcasy, Shape) oraz na outdoorze (citylighty w 8 aglomeracjach i nośniki w warszawskim metrze). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca listopada - przygotowała agencja reklamowa Lowe GGK, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia, a działania public relations prowadzi agencja Brand Support.
Dołącz do dyskusji: Princessa Vitale: Przyjemność dla duszy i ciała (wideo)