Poprawia się obsługa posiadaczy komórek
Amerykańscy użytkownicy telefonów komórkowych twierdzą, że ichproblemy z posiadanymi aparatami są przez serwisy załatwiane lepiejniż w przeszłości.
Tak wynika z badania J.D. Power and Associates o nazwie "2007Wireless Customer Care Performance Study".
81 procent użytkowników komórek w USA stwierdziło, że ichproblemy zostały załatwione "w odpowiedni sposób". W porównaniu z2004 rokiem oznacza to wzrost o 6 procent.
Od tamtego czasu poprawiła się również jakość połączeńwykonywanych z telefonów komórkowych. Z 48 procent respondentówmających z tym problem przed trzema laty, teraz wskaźnik spadł do28 procent.
Z badania wynika także, że zamiar zmiany operatora był o sześćrazy wyższy wśród tych posiadaczy komórek, których problem niezostał rozwiązany przez serwis (19 procent), w porównaniu zużytkownikami, których problem rozwiązano (3 procent).
Dołącz do dyskusji: Poprawia się obsługa posiadaczy komórek