Polo TV zwiększa przewagę nad Eską TV, Vox Music TV o 67 proc. do góry
We wrześniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, zaś najwięcej stracił kanał 4fun Dance & Fit.
Udział naziemnego kanału Polo TV we wrześniu 2015 roku wyniósł 0,77 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 18,46 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 23,64 proc. do 0,42 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego średni udział we wrześniu br. uplasował się na poziomie 0,16 proc. po spadku o 11,11 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która rok wcześniej była piąta. Jej udział wzrósł o 18,18 proc. do poziomu 0,13 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 66,67 proc., pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, której udział poszedł do góry do 0,05 proc. (kanał ten awansował z miejsca 11. na 8.).
Największy spadek, wynoszący 80 proc., zanotował kanał 4fun Fit & Dance, który w zeszłym miesiącu miał zaledwie 0,01 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji 9. na 14. Do 24 czerwca br. stacja nadawała pod nazwą TV Disco.
Stacja | Wszyscy 4+ | |||
wrzesień 2015 | wrzesień 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 47 127 | 0,77% | 38 289 | 0,65% |
Eska TV | 25 795 | 0,42% | 32 537 | 0,55% |
4FUN.TV | 9 968 | 0,16% | 10 797 | 0,18% |
Disco Polo Music | 8 066 | 0,13% | 6 634 | 0,11% |
VIVA Polska | 6 420 | 0,10% | 7 347 | 0,12% |
Kino Polska Muzyka | 3 319 | 0,05% | 3 584 | 0,06% |
Stars.tv | 2 852 | 0,05% | 4 048 | 0,07% |
Vox Music TV | 2 798 | 0,05% | 1 919 | 0,03% |
ITV | 2 540 | 0,04% | 5 982 | 0,10% |
Power TV | 1 847 | 0,03% | 1 615 | 0,03% |
VH 1 | 1 208 | 0,02% | 1 854 | 0,03% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] | 1 127 | 0,02% | 2 368 | 0,04% |
Muzo.tv | 993 | 0,02% | 145 | 0,00% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] | 903 | 0,01% | 2 694 | 0,05% |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat we wrześniu br. liderem również było Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 16,49 proc., wyniósł 1,13 proc. Drugą lokatę zajęła Eska TV (0,73 proc. udziału, w dół o 21,51 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,31 proc.; spadek o 3,13 proc.).
Największym wzrostem (o 50 proc. do 0,09 proc.) pochwalić się mogła tutaj stacja Vox Music TV. Z kolei najwięcej (64,71 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik spadł do 0,06 proc.
Stacja | Wszyscy 16-49 | |||
wrzesień 2015 | wrzesień 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 28 095 | 1,13% | 22 840 | 0,97% |
Eska TV | 18 004 | 0,73% | 21 854 | 0,93% |
4FUN.TV | 7 727 | 0,31% | 7 422 | 0,32% |
Disco Polo Music | 5 368 | 0,22% | 4 264 | 0,18% |
VIVA Polska | 4 798 | 0,19% | 4 810 | 0,20% |
Vox Music TV | 2 339 | 0,09% | 1 371 | 0,06% |
Kino Polska Muzyka | 2 289 | 0,09% | 2 645 | 0,11% |
Stars.tv | 2 040 | 0,08% | 2 824 | 0,12% |
ITV | 1 520 | 0,06% | 4 008 | 0,17% |
Power TV | 1 436 | 0,06% | 1 443 | 0,06% |
VH 1 | 930 | 0,04% | 1 434 | 0,06% |
Muzo.tv | 855 | 0,03% | 101 | 0,00% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] | 762 | 0,03% | 1 572 | 0,07% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] | 682 | 0,03% | 1 647 | 0,07% |
Dołącz do dyskusji: Polo TV zwiększa przewagę nad Eską TV, Vox Music TV o 67 proc. do góry
Tak, Rumunia :)