Polacy wybierają najmodniejsze marki
10 czerwca ruszyła pierwsza edycja konkursu Coolbrands, w której Polacy mogą wybierać najmodniejsze na naszym rynku marki.
Konkurs stanowi część ogólnoeuropejskiego badania, którego celem jest określenie gustów i preferencji konsumentów w Europie. Oprócz Polski prowadzone jest ono m.in. w Holandii, Czechach, Danii, Finlandii, Niemczech, Francji, Włoszech, Islandii, na Węgrzech i w Rosji. Konkurs składa się z dwóch części: w pierwszej, trwającej do 26 czerwca, zainteresowani, głosując na stronie coolbrands.onet.pl mogą wytypować najbardziej modne i pożądane marki; w drugiej – marki wybrane przez konsumentów zostaną ocenione przez grono ekspertów – Radę Marek, w której skład wejdą specjaliści ze świata mody, reklamy i mediów.
O konkursie informują spoty emitowane w MTV i Radiostacji oraz reklamy w Internecie.
Projekt realizuje agencja New Communications. Działania PR prowadzi agencja Pegasus PR.
Dołącz do dyskusji: Polacy wybierają najmodniejsze marki