SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Playboy" liderem, zyskuje Forbes

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych a Playboy lifestylowych.

'Playboy' (Marquard Media Polska) miał w marcu 2007 sprzedaż ogółem na poziomie 91 075 egz. (91 636 egz. w analogicznym okresie 2006 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejscu uplasował "CKM" (Marquard Media Polska) - 84 991 egz. (wzrost o 11,5 proc.), na trzecim "Men’s Health Polska" (Motor-Presse Polska) - 65 520 egz. (wzrost o 9 proc.) a na czwartym magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 64 259 egz. (wzrost o 1,5 proc.).

marzec

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Playboy 91075 91636
CKM 84991 76323
Men’s Health Polska 65520 60171
Logo 64259 63373

2007

marzec luty
ZKDP Sprzedaż ogólem
Playboy 91075 54798
CKM 84991 76525
Men’s Health Polska 65520 -
Logo 64259 67574

W marzec 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes'  - na poziomie 40 199 egz. (w analogicznym okresie 2006 roku - 36 957 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 30 813 egz. (rok wcześniej 21 200 egz.).

marzec

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 40199 36957
Manager Magazin 30813 21200

2007

marzec luty
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 40199 41731
Manager Magazin 30813 29599

Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:

Dołącz do dyskusji: "Playboy" liderem, zyskuje Forbes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl