"Playboy" liderem, zyskuje Forbes
Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych a Playboy lifestylowych.
'Playboy' (Marquard Media Polska) miał w marcu 2007 sprzedaż ogółem na poziomie 91 075 egz. (91 636 egz. w analogicznym okresie 2006 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugie miejscu uplasował "CKM" (Marquard Media Polska) - 84 991 egz. (wzrost o 11,5 proc.), na trzecim "Men’s Health Polska" (Motor-Presse Polska) - 65 520 egz. (wzrost o 9 proc.) a na czwartym magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 64 259 egz. (wzrost o 1,5 proc.).
marzec | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Playboy | 91075 | 91636 |
CKM | 84991 | 76323 |
Men’s Health Polska | 65520 | 60171 |
Logo | 64259 | 63373 |
2007 | ||
marzec | luty | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Playboy | 91075 | 54798 |
CKM | 84991 | 76525 |
Men’s Health Polska | 65520 | - |
Logo | 64259 | 67574 |
W marzec 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 40 199 egz. (w analogicznym okresie 2006 roku - 36 957 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 30 813 egz. (rok wcześniej 21 200 egz.).
marzec | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Forbes | 40199 | 36957 |
Manager Magazin | 30813 | 21200 |
2007 | ||
marzec | luty | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Forbes | 40199 | 41731 |
Manager Magazin | 30813 | 29599 |
Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:
- "Fakt" traci, zyskuje "Gazeta Wyborcza"
- Dzienniki regionalne w dół
- Miesięcznik "Joy" wyprzedził "Twój Styl"
- Marzec 2007: "Dobre Rady" najpopularniejsze
- "M jak mieszkanie" goni "Cztery Kąty"
Dołącz do dyskusji: "Playboy" liderem, zyskuje Forbes