PKO BP reklamuje 'najpopularniejszy kredyt hipoteczny' (wideo)
W telewizji, prasie i internecie trwa kampania reklamowa ofertykredytów hipotecznych w PKO BP. Akcja przebiega pod hasłem "Na 100%najpopularniejszy kredyt hipoteczny w Polsce".
Prowadzona obecnie kampania reklamowa PKO BP podkreśla, że przyzaciąganiu kredytu hipotecznego w tym banku może on sfinansowaćnawet 100 proc. wartości nieruchomości i nie pobiera prowizji zaudzielenie kredytu przy zakupie ubezpieczenia od ryzyka utratypracy. W akcji pod hasłem "Na 100% najpopularniejszy kredythipoteczny w Polsce" wykorzystywany jest znany z poprzedniejkampanii PKO BP spot telewizyjny, który w żartobliwy sposóbpokazuje, jak duże wymagania mają młode osoby przy wyborzemieszkania.
Działania są prowadzone w telewizji (TVP1, TVP2, Polsacie, TVN,TV4, TVN7, TVN24 oraz w Discovery Channel), prasie (GazetaWyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Fakt, SuperExpress) oraz internecie (Onet, Wirtualna Polska, Gazeta, Interia,Nasza-Klasa, Gadu-Gadu, pakiety kontekstowe w serwisach i sieciachtakich jak Behavia, Adnet, ARBOmedia, BIZONmedia, IDMnet, GlossyMedia, Otodom, Domiporta, o2, TVN24) oraz oddziałach PKO BP(plakaty i ulotki).
Kreację kampanii - zaplanowanej do 15 grudnia - przygotowałyagencje Scholz&Friends (telewizja), Alinea (prasa i BTL) iHypermedia (internet), natomiast zakupem mediów zajął się dommediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: PKO BP reklamuje 'najpopularniejszy kredyt hipoteczny' (wideo)
http://dobry-kredyt-hipoteczny.blogspot.com