Pitera Communications wypromuje program „Jeżdżę z głową”
Agencja Pitera Communications rozpoczęła współpracę z Fundacją BGŻ. Do zadań agencji należy kompleksowa realizacja edukacyjnego programu społecznego fundacji - „Jeżdżę z głową”.
Pitera Communications odpowiada za całościową realizację programu, w tym jego promocję wśród uczniów i nauczycieli szkół gimnazjalnych oraz wśród instytucji edukacyjnych i samorządów miast poniżej 50 tys. mieszkańców. Agencja prowadzi także biuro prasowe projektu - koordynuje działania z obszaru media relations oraz expert positioning, a także buduje świadomość w zakresie odpowiedzialnych zachowań na drodze w regionach.
Współpraca została nawiązana w efekcie konkursu ofert.
Strony nie ujawniają na jaki okres podpisano umowę.
„Jeżdżę z głową” to program, którego celem jest promowanie odpowiedzialnych i rozważnych zachowań na drodze oraz aktywizacja lokalnych środowisk na rzecz poprawy bezpieczeństwa drogowego.
Dołącz do dyskusji: Pitera Communications wypromuje program „Jeżdżę z głową”