Piotruś Szpan z Paralotnej
Od września ruszyła kolejna, nowa odsłona kampanii reklamowej Centrum Handlowego Promenada przygotowana przez agencję Paralotna.
Tematem kampanii są jesienne kolekcje. Hasło kampanii „Piotruś Szpan” nawiązuje do tematu znanej bajki i jest kontynuacją przygotowanej na rok 2005/2006 strategii komunikacji „Bajkowa Promenada”. Kreacja spójna z hasłem zaprasza na zakupy nowych, jesiennych kolekcji w Promenadzie,
Kampania jesiennych kolekcji wykorzystuje outdoor na drogach dojazdowych do C.H. Promenada.
Kreacja będzie też eksponowana w magazynie Promenada Sukcesu, w późniejszym terminie w prasie i w materiałach BTL.
Czas trwania kampanii – od 1 września.
Agencja: Paralotna
Przedstawiciele Klienta: Barbara Czechmeszyńska-Skowron, Andrzej Czarnecki.
Przedstawiciel Agencji: Agnieszka Kotkowska.
Dyrektor Kreatywny: Paweł Lis, Michał Holewjusz.
Art. Direktor: Jarek Spuła
Copywriter: Adam Mazurek.
Dołącz do dyskusji: Piotruś Szpan z Paralotnej