"Piłeś - nie prowadź!" na nośnikach reklamy zewnętrznej
17 lipca rozpoczęła się społeczna kampania 'Piłeś ' nie prowadź!', która pojawiła się na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce.
Jest to kolejny etap akcji organizowanej przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego cyklu działań społecznych "Włącz myślenie", których celem jest poprawa bezpieczeństwa na polskich drogach.
Na terenie wybranych miast Polski zawiśnie 755 billboardów. Plakaty pojawią się również w punktach sprzedaży alkoholu - sklepach, pubach i restauracjach. Bardzo ważnym elementem kampanii będzie wzmożona kontrola trzeźwości prowadzona przez policję.
W ramach kampanii „Piłeś – nie prowadź!”, jest już emitowany - od 7 lipca - spot reklamowy w całej sieci 18 kin Ciemna City, a także na antenie TVN Turbo, 4 FUN TV, Discovery, Animal Planet.
Celem kampanii jest wykształcenie wśród Polaków nawyku nie prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu i wyboru alternatywnego środka transportu.
Media do tej kampanii zaplanował dom mediowy MPG Media Planning.
Dołącz do dyskusji: "Piłeś - nie prowadź!" na nośnikach reklamy zewnętrznej