„Party” na czele dwutygodników people. „Grazia” wyprzedziła „Vivę!” i „Flesz”
W kwietniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było niezmiennie „Party”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”, zaś najwięcej straciła „Viva!”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w kwietniu 2015 roku wyniosła 221 013 egz. W porównaniu do kwietnia 2014 roku była ona niższa o 18,87 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 1,31 proc. i średni wynik na poziomie 203 779 egz.
Na podium znalazła się jeszcze „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), która rok wcześniej była piąta. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zwiększyła się w ciągu roku o 8,78 proc. do 121 853 egz. W kwietniu br. do jednego z wydań pisma dołączono kupony rabatowe w ramach akcji „Stylowe zakupy”.
Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Gala” (Grupa Burda), która zajęła miejsce ostatnie. Jej średni wynik poszedł do góry o 10,10 proc. do 50 333 egz.
Z kolei największy spadek w rankingu, wynoszący 31,96 proc., odnotowała „Viva!” (Edipresse Polska), której średni wynik w kwietniu br. uplasował się na poziomie 99 654 egz. Magazyn ten spadł z lokaty czwartej na piątą. Obecnie „Viva!” kosztuje 3,29 zł, a rok wcześniej - 2,99 zł.
ZKDP |
kwiecień |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd |
334 658 |
221 080 |
221 013 |
386 258 |
272 479 |
272 412 |
Show |
314 904 |
203 779 |
203 779 |
309 969 |
206 477 |
206 477 |
Grazia |
172 448 |
122 053 |
121 853 |
183 272 |
112 163 |
112 013 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
169 778 |
109 079 |
108 595 |
233 173 |
147 521 |
147 037 |
Viva |
184 281 |
101 308 |
99 654 |
236 584 |
146 610 |
146 460 |
Gala |
117 198 |
50 383 |
50 333 |
121 482 |
45 764 |
45 714 |
W kwietniu 2015 roku w porównaniu do marca 2015 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Grazia” - było to 120,81 proc. Również i w tym ujęciu największy spadek, wynoszący 10,87 proc., odnotowała „Viva!”.
ZKDP |
2015 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
marzec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd |
334 658 |
221 080 |
221 013 |
342 682 |
244 877 |
244 810 |
Show |
314 904 |
203 779 |
203 779 |
297 274 |
182 801 |
182 801 |
Grazia |
172 448 |
122 053 |
121 853 |
122 299 |
55 384 |
55 184 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
169 778 |
109 079 |
108 595 |
179 338 |
104 179 |
103 695 |
Viva |
184 281 |
101 308 |
99 654 |
196 816 |
111 808 |
111 808 |
Gala |
117 198 |
50 383 |
50 333 |
106 968 |
45 687 |
45 637 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Party” na czele dwutygodników people. „Grazia” wyprzedziła „Vivę!” i „Flesz”