SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Pani Domu" zyskuje, "Tina" ostro w dół

Tylko 'Pani Domu' zanotowała wzrost sprzedaży wśród tygodników poradnikowych dla kobiet.

Według najnowszych danych ZKDP tygodnik Pani Domu osiągnął w sierpniu sprzedaż ogółem w wysokości 375 499 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 76 procentowy wzrost w porównaniu do sierpnia 2005 r.

Od września 2005 r. Pani Domu ukazuje się w większym formacie, nowej szacie graficznej i na nowym papierze. Odświeżone zostały również rubryki: moda, uroda pogotowie domowe i kuchnia. Pojawiły się także nowe szpalty będące kompendium wiedzy z różnych dziedzin.

- W połowie lat 90. Pani Domu tworzyła nową kategorię magazynów kobiecych. Dziś, nadal niezmiennie w czołówce magazynów kobiecych w Polsce, ułatwia życie wielu Polkom, radzi im w codziennych sprawach i pokazuje jak lepiej i wygodniej żyć. Tygodnik realizuje również założenia wydawcy, w tym najważniejsze: pozycja lidera segmentu - komentuje Marcin Biegluk Dyrektor Wydawniczy Tytułów Kobiecych i Młodzieżowych wydawnictwa Axel Springer Polska.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Naj" (G+J Polska) - spadek o blisko 8 proc., na trzecim "Przyjaciółka" (Edipresse) - spadek o ponad 10 proc. a na czwartym dotychczasowy lider ”Tina” (Bauer) - spadek o ponad 30 proc.

 

sierpień

20062005

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Pani Domu611151375499433695213588
Naj553975361022651124392483
Przyjaciółka595762355355593996396415
Tina533817331224724686482156

 

2006

sierpieńlipiec

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Pani Domu611151375499612290311430
Naj553975361022560795319530
Przyjaciółka595762355355575142335217
Tina533817331224560592359217

dane za lipiec 2006 i 2005

Dołącz do dyskusji: "Pani Domu" zyskuje, "Tina" ostro w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl