Pani Domu liderem segmentu
Sprzedaż nowej Pani Domu, po relaunchu przeprowadzonym na początku września tego roku, wyniosła ponad 554 tysiące egzemplarzy*.
Jest to zdecydowanie najlepszy wynik w segmencie kobiecym w 2005 r. W porównaniu do września 2004 r. sprzedaż Pani Domu wzrosła o ponad 138%.
– Ten sukces wzmacnia naszą pozycję na rynku – mówi Marcin Biegluk, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych i młodzieżowych Axel Springer Polska. – Do pierwszego miejsca pod względem czytelnictwa dopisaliśmy pierwsze miejsce pod względem sprzedaży. Prognozy na kolejne miesiące są bardzo obiecujące. Cieszymy się, że Pani Domu tak szybko i tak spektakularnie powróciła na pozycję lidera.
Rozpowszechnianie płatne razem w segmencie tygodników kobiecych we wrześniu 2005 r. według danych ZKDP wyniosło: Pani Domu - 554 106 egzemplarzy (wzrost o 138,27% w stosunku do września 2004 r.), Tina - 534 305 (spadek o 5,03%), Przyjaciółka - 394 477 (spadek o 12,8%), Naj - 355 759 (wzrost o 68,39%).
* (średnia sprzedaż wydań wrześniowych, dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy)
Dołącz do dyskusji: Pani Domu liderem segmentu