Outsourcing sieci WAN dla TESCO Polska
ComArch podpisał umowę o wartości ponad 7,5 mln zł. na zaprojektowanie, wdrożenie i obsługę sieci WAN dla największej sieci handlowej w Polsce TESCO
W ramach umowy ComArch dostarczy i skonfiguruje łącza transmisji danych i urządzenia sieciowe, oraz będzie świadczył usługi optymalizacji i konsultingu w zakresie wdrażania nowych technologii i usług.
Sieć WAN dostarczona przez ComArch połączy wszystkie lokalizacje klienta na terenie kraju, a najważniejsze z nich zostaną dodatkowo wyposażone w łączność radiową. Nowa sieć będzie przygotowana między innymi do rozbudowy o nowe usługi głosowe, oraz zostanie objęta 24 godzinnym serwisem i monitoringiem obejmującym kontrolowanie jakości dostarczanych przez ComArch usług. O wyborze ComArch do realizacji tego projektu zadecydowało doświadczenie ComArch w realizacji podobnych kompleksowych projektów, oraz elastyczność w ustalaniu modelu współpracy. Umowa została zawarta na 36 miesięcy.
Paweł Przewięźlikowski, Wiceprezes ComArch SA: „Współpraca z Tesco jest dla ComArch kolejnym ważnym projektem outsourcingowym. Międzynarodowa korporacja jaką jest Tesco stawia bardzo duże wymagania jakościowe swoim partnerom. Działając w sektorze handlu od 8 lat zdobyliśmy doświadczenia, które pozwalają na spełnienie standardów nowoczesnych detalistów”.
ComArch świadczy usługi w modelu outsourcingu dla firm i instytucji z wszystkich sektorów gospodarki – jest to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju spółki. Szczególnie mocną pozycję zajmuje ComArch w sektorze handlu, przemysłu i usług, gdzie w modelu outsourcingu oferuje swoje rozwiązania do mobilnego wsparcia sprzedaży, czy usługi elektronicznej wymiany dokumentów, oraz systemy lojalnościowe. W zeszłym roku przychody z tego sektora wyniosły 85 mln zł co stanowi ponad 30% przychodów ComArch.
Dołącz do dyskusji: Outsourcing sieci WAN dla TESCO Polska