„Otwórz się na PeoPay” - Bank Pekao S.A. promuje swoją aplikację
Ruszyła kampania reklamowa aplikacji PeoPay i Konta Przekorzystnego. Bank Pekao S.A. promuje w niej swoje sztandarowe produkty głównie w kanałach digital i social mediach. Powstały internetowe spoty, w których Pekao pokazuje jak ułatwia klientom codzienne zarządzanie rodzinnymi finansami z poziomu telefonu.
W reklamach występują rodzice i ich nastoletnia córka, których wspólną pasją jest koszykówka. Krótkie scenki z udziałem bohaterów pokazują, jak dzięki aplikacji PeoPay sprawy związane z rodzinnym budżetem można załatwić szybko, łatwo i w dowolnym momencie. W aplikacji PeoPay (i serwisie internetowym Pekao24) finanse swoich pociech rodzic może mieć w jednym miejscu w Panelu Rodzica. To „centrum dowodzenia” budżetem wszystkich dzieci – tu rodzic sprawuje dyskretną kontrolę nad wydatkami dzieci, wspiera je w oszczędzaniu i stawianiu kroków w świecie finansów. Dzięki temu stają się one coraz bardziej samodzielne.
– Stworzone przez nas spoty internetowe utrzymaliśmy w nowoczesnej i dynamicznej konwencji, charakterystycznej dla Banku Pekao S.A. Tradycyjnie inspirowaliśmy się ideą artbrandingu, co dodatkowo wyróżnia naszą komunikację. Chcieliśmy podkreślić, że „bankując” z nami masz swobodę działania, możesz pozwolić sobie na realizację marzeń i wspieranie pasji bliskich – komentuje Jorge Sánchez Klosiński, p.o. dyrektora Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A.
Chociaż kampania skupia się głównie na działaniach online (VOD, internet, media społecznościowe), obejmie też digitalowe nośniki reklamy zewnętrznej, placówki, kanały elektroniczne banku i internetowe rozgłośnie radiowe. Za strategię i koncept kreatywny odpowiada agencja Leo Burnett. Sesję zdjęciową zrealizował dom produkcyjny TANK Production, autorem zdjęć jest Łukasz Pęcak. Za kampanię digital i DOOH odpowiada agencja Sales&More, a kampanię w social media realizuje agencja Digital Kingdom, która jednocześnie odpowiada za kreację i wideo do kampanii w internecie. Scenariusze do kampanii wideo są efektem współpracy Agencji Sales&More oraz Digital Kingdom.
Bank Pekao udowadnia, że rodzinne bankowanie jest proste. W swoich reklamach pokazuje, że konto, karta i aplikacja to idealny niezbędnik każdego nastolatka. W aplikacji PeoPay czeka na nastolatków wiele przydanych funkcji: możliwość personalizacji – nastolatek może wybrać tło i awatary w aplikacji, prośba o przelew BLIK – młodzi lubią wychodzić na miasto, więc w łatwy i szybki sposób mogą się razem rozliczać. Z aplikacją łatwo i wygodnie można kupić też bilety komunikacji miejskiej w wybranych miastach w Polsce oraz nauczyć się zarządzać swoimi pieniędzmi mając wszystko pod kontrolą w swojej aplikacji.
Do ukończenia przez dziecko 26 lat bank nie pobiera opłat za prowadzenie konta, wydanie i obsługę karty oraz wypłaty z bankomatów w Polsce i za granicą. Bank wspiera edukację finansową dzieci, dlatego na start ma dwie promocje – 150 zł kieszonkowego (do 13.08.2024 r.) oraz promocyjne oprocentowanie na koncie oszczędnościowym dziecka Mój Skarb 7% w skali roku do 5000 zł przez 5 miesięcy od otwarcia (do 30.09.2024 r.)
Obecnie klienci Banku Pekao mają już 4 miliony aktywowanych aplikacji PeoPay na swoich telefonach. Aplikacja umożliwia nie tylko założenie konta osobistego, ale i uruchamianie kolejnych produktów i usług bankowych oraz zarządzanie nimi – już około 90% dyspozycji i wniosków klient może złożyć za pomocą PeoPay. Wygodne bankowanie w aplikacji to także szerokie możliwości płatności np. BLIK (w tym wspomniana prośba o przelew), Apple Pay lub Google Pay, dostęp do kantoru wymiany walut oraz możliwość założenia konta walutowego w aplikacji. W aplikacji PeoPay klient może podpiąć konto z innego banku i zarządzać swoimi rachunkami w jednym miejscu, a w przypadku konieczności kontaktu z bankiem użyć czatu oraz zweryfikować tożsamość dzwoniącego pracownika banku za pomocą wizytówki. Użytkownicy aplikacji Pekao mogą skorzystać nie tylko z możliwości zakupu biletów miejskich, ale także parkingowych, mogą realizować płatności za autostrady oraz załatwiać sprawy urzędowe.
Tutaj obejrzeć można jeden ze spotów internetowych:
Szczegółowe informacje o ofercie na stronie www.pekao.com.pl/peopay